برخی مزایای خرید بلیط هواپیما ساری در تیک بان
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

ساری مرکز شهر مازندران است که در فاصله 277 کیلومتری از تهران واقع گردیده است. این شهر که در شمال کشور و در منطقه زیبای دریای خزر قرار دارد، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران است. ساری در گذشته بزرگترین شهر طبرستان و مرکز فرمانداری اسپهبدان بوده است. این شهر که در طول تاریخ شش هزار ساله خود همیشه تحت فرمانروایی ایرانیان بوده، بارها مورد تاخت و تاز قرار گرفته است.

شهر ساری با قرار گرفتن در مجاورت دریا و جنگل همواره مورد توجه گردشگران بوده و به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است. البته در سفر به ساری نباید وجود مردمان خونگرم و مهمان‌نواز این شهر را نیز نادیده گرفت. در مجموع جاذبه‌های گردشگری تاریخی در کنار طبیعت بکر و زیبای این منطقه، وجود جنگل و دریا در کنار هم، غذاهای لذیذ و وجود مردم مهمان‌نواز این شهر، همگی زمینه‌ای فراهم آورده‌اند تا ساری را به انتخاب اول بسیاری از گردشگران ایرانی تبدیل کنند.

خرید بلیط هواپیما و تجربه آب و هوای ساری

ساری آب و هوای معتدل و مرطوب دارد. زمستان‌های ساری خنک و بارانی و تابستان‌های آن گرم و شرجی است. اطلاعات آماری آب و هوایی نشان می‌دهد که آب و هوای ساری در مقایسه با سایر شهرهای مازندران معتدل‌تر است، اما تا اندازه‌ای تابستان‌های آن آفتابی‌ تر و میزان بارندگی در ساری در فصل بهار بیشتر است. با این حال میزان بارندگی در سال‌های اخیر در این شهر کمتر شده است.

جا‌‌های دیدنی ساری

ساری با داشتن مناطق بکر و طبیعتی سرسبز و زیبا و همچنین تاریخی کهن جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. از میان جاهای دیدنی ساری می‌توان به شبه جزیره میانکاله اشاره کرد که از زیباترین و خوش منظره‌ترین شبه‌ جزیره‌های ایران و حتی جهان به شمار می‌رود. همچنین از دیگر جاذبه‌های گردشگری ساری می‌توان به فرح‌ آباد، کاروانسرای شاه عباسی، پارک شهید زارع و بسیاری مکان‌های دیگر اشاره کرد. در ادامه به معرفی تعدای از مکان‌های دیدنی ساری می‌پردازیم و شما را به بازدید از این شهر دیدنی دعوت می‌کنیم.

  •   مجتمع توریستی فرح‌آباد
  •   پارک حیوانات
  •   حمام وزیری
  •   آب انبار نو
  •   آب انبار میرزا مهدی
  •   دروازه‌های ساری
  •   عمارت کلبادی
  •   عمارت فاضلی
  •   برج رسکت
  •   پارک نیلوفر آبی
  •   میدان ساعت
  •   تپه باستانی گل نشین
  •   سد شهید رجایی
  •   پناهگاه حیات وحش میانکاله
  •   چشمه های باداب سورت

بلیط هواپیما تهران ساری

برای رزرو بلیط هواپیما ساری، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط ساری شما فقط ۱ ساعت و پنج دقیقه با شهر سرسبز و زیبای ساری فاصله دارید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران ساری مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد ساری انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  •   پرواز شیراز ساری آسمان
  •   پرواز مشهد ساری آسمان
  •   پرواز مشهد ساری ایران ایر
  •   پرواز اهواز ساری آسمان
  •   پرواز تبریز ساری ایران ایر
  •   پرواز بندرعباس ساری قشم ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز ساری تهران هواپیمایی ایران ایر را از طریق سایت تیک بان با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری

ابتدا از برنامه پروازهای ساری اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز ساری برای شما نمایش داده می‌شود.

رزرو بلیط پروازهای ساری

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای ساری به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز مورد نظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های ساری

در زمان رزرو و خرید بلیط ساری از تیک بان، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای ساری که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای ساری عبارتند از :

  فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری

  بلیط ارزان ساری

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز داخلی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید. بلیط ارزان ساری را از ما بخواهید.

  بلیط چارتر ساری

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر ساری خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری ساری

اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری ساری دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ تیک بان استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری ساری خرید خود را به راحتی انجام دهید. تیک بان خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران ساری را برای شما میسر می‌سازد.در بلیط لحظه آخری ساری همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی ساری در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری ساری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری ساری نیز همانند بلیط سیستمی ساری است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به ساری را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران ساری انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو تیک بان اگر بلیط لحظه آخری تهران ساری موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران ساری به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری ساری با قیمت بلیط سیستمی ساری خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: